Hoe wordt u klant bij SignSeen om te kunnen bestellen

Klantvoorwaarden

Wij zijn een groothandel en focussen ons dan ook op het B2B segment. Wij zien het als onze taak om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen door een goed assortiment aan te bieden, zeer snel te leveren en de consument naar onze klanten te verwijzen. Wij leveren ter bescherming van onze huidige klanten en toekomstige klanten uitsluitend aan bedrijven, overheidsinstellingen en scholen die de producten verwerken voor de consument of onze producten gebruiken voor productie doeleinden. Wij vragen daarom in de regel als eerste een minimaal orderbedrag van € 200,00. Uw eerste 5 bestellingen moeten altijd voorruit betaald worden, hierna kunt u eventueel een verzoek doen om op rekening te kopen. acceptatie hangt van van de geldende voorwaarden (zie hiervoor onze betalingsvoorwaarden). Bij orders kleiner dan € 200,00 worden € 15,00 administratie- en verzendkosten in rekening gebracht.

Indien u aan het bovenstaande wilt voldoen, en u wilt een klantverzoek indienen, dan willen we u vragen bij uw verzoek onderstaande gegevens mee te zenden, zodat wij uw aanvraag als nieuwe klant zo snel mogelijk kunnen behandelen:

Wat heeft u nodig om u in te schrijven

  • Uw KvK inschrijvingsnummer / Bedrijfsregistratienummer
  • Uw BTW nummer
  • Een bedrijf dat werkzaam is in onze branche

Online Registreren

U kunt zich ook online registreren, dan kunt u tevens direct een bestelling plaatsen. Echter, we zullen uw gegevens controleren en indien deze niet aan de voorwaarden voldoen, contact met u zoeken. Wij behouden het recht bij onvolledige of incorrecte gegevens de bestelling te annuleren / op te schorten.