Levering

Wij hebben als doelstelling dat de producten die op de website staan aangegeven als voorradig, en indien besteld en voor 15:30 van de werkdag aan de betalingsvoorwaarden is voldaan, worden geleverd tussen 8:00 en 18:00 met DHL of DPD.
Dit geldt voor werkdagen. Dus als u op vrijdag na 15:30 of in het weekeinde besteld, kunt u uw zending op dinsdag verwachten.
Indien u niet aanwezig bent zal er de volgende dag een tweede poging worden ondernomen. Als deze wederom niet kan plaatsvinden, dan zal deze worden vastgehouden in het depo tot nader order. Aan het wederom uitleveren van deze zending zullen dan kosten zijn verbonden.
Voor al onze zendingen moet getekend worden. Pakketten worden alleen op het opgegeven adres geleverd en niet bij de buren of ergens anders. Veranderingen aan het afleveradres na verzending zijn mogelijk, maar zijn kosten aan verbonden.

Wij sturen u een Tracking nummer op de dag van verzending, dus u kunt zelf de status van uw bestelling volgen. Zaterdag leveringen worden in principe niet ondersteund nog gegarandeerd. U kunt uw bestelling op wens tevens afhalen bij ons magazijn.

Op de dag dat uw zending is verzonden krijgt u van ons een bevestiging per e-mail waarin uw zogenaamde tracking nummers van uw pakket(ten) staan vermeld.

U kunt deze tracen op de volgende locaties:

Voor pakketten met DHL: klik hier

Voor pakketten met DPD: klik hier

Aansprakelijkheid.

Wij geven de aansprakelijkheid van de goederen over aan de vervoerder op het moment van afgifte van het pakket. Het is dan ook van belang dat u bij ontvangst het pakket op het totale aantal collies (Dus eventuele meerder dozen) en schade controleert en indien blijkt dat er collies missen i.e. schade is, u het pakket op deze basis weigert.
Indien u wel een pakket aanneemt en tekent voor ontvangst, staat dit gelijk aan erkennen dat u de zending compleet en onbeschadigd in goede orde heeft ontvangen. Mocht u toch schade of vermissing van goederen vaststellen bij het uitpakken, moet u hier directmelding van maken met foto’s van de beschadigde goederen en verpakking en een verklaring / reden waarom dit geweigerd is / was. Dit moet binnen 24 uur gebeuren. Na deze tijd kunnen wij niet meer herleiden waar de schade heeft plaatsgevonden. Ook neemt de transporteur dan geen verantwoording voor schade. In dit geval kunnen wij u dan, hoe vervelend dan ook, niet meer helpen in deze kwestie.