Garantie en Support op Oki printers

*3 Jaar garantie

OKI Systems biedt een gratis garantie verlenging op al hun printers. Een uitgebreide “productiviteitsbescherming” vanaf de dag waarop het product is gekocht en dit voor een volledige periode van drie jaar. U krijgt 3 x 365 dagen van onbezorgd gemak helemaal gratis na registratie

* 3 jaar Bring in garantie na online registratie binnen 30 dagen na aankoop op bepaalde desktop modellen

** 3 Jaar On-Site Garantie en Service

U hoeft alleen na aankoop van een OKI apparaat deze te registeren binnen de 30 dagen na aankoop, en u geniet meteen van onze exclusieve service. Voorrijkosten, arbeidskosten en onderdelen; ze zijn allemaal inbegrepen.

Indien, in tegenstelling tot alle verwachtingen in, er een storing optreedt, staat OKI onmiddellijk voor u klaar. Gelieve uw probleem via internet of per telefoon te melden. OKI’S productspecialisten analyseren, binnen de korst mogelijke termijn, de beste oplossing. Indien de storing niet kan worden verholpen via de telefoon, wordt er een beroep gedaan op één van de service engineers. Het service netwerk met Europees zo’n 700 technici werkt efficiënt, snel, zonder poespas en vooral: op locatie! Dankzij de snelle respons en reparatietijd wordt de tijd dat uw machine buiten gebruik is tot een minimum beperkt en uw productiviteit blijft hoog.

**3 Jaar On-Site garantie na online registratie binnen 30 dagen na aankoop. De On-Site garantie geldt niet voor bepaalde desktop modellen.

In geval van storing, kunt u contact opnemen met de OKI Hotline. Indien uw storing telefonisch niet verholpen kan worden, tracht OKI het apparaat zo snel mogelijk te herstellen.

  • Voor België: Hotline 02-2574620
  • Voor Nederland: Hotline: 023-5563740
  • Online: www.okisupport.tk