Bestellen bij signseen

Gemakkelijk bestellen

Bij SignSeen bestel je gemakkelijk en snel via onze state of the art webshop, via de email, de telefoon of in de showroom. Wij zijn een groothandel en focussen ons dan ook op het B2B segment. Wij zien het als onze taak om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen door een goed assortiment aan te bieden, zeer snel te leveren en de consument naar onze klanten te verwijzen. Wij leveren ter bescherming van onze huidige klanten en toekomstige klanten uitsluitend aan bedrijven, overheidsinstellingen en scholen die de producten verwerken voor de consument of onze producten gebruiken voor productie doeleinden. Wij vragen daarom in de regel als eerste een minimaal orderbedrag van € 200,00. Uw eerste 5 bestellingen moeten altijd vooruit betaald worden, hierna kunt u eventueel een verzoek doen om op rekening te kopen. acceptatie hangt af van de geldende voorwaarden (zie hiervoor onze betalingsvoorwaarden). Bij orders lager dan € 250,00 worden € 6,95 administratie- en verzendkosten in rekening gebracht.




Afhaal

Let op! Uw bestelling afhalen is nog altijd mogelijk. Er zijn echter een aantal dingen veranderd.

Het is niet mogelijk om ter plekke te bestellen of betalen. Het is wel mogelijk om uw bestelling af te halen wanneer u deze heeft geplaatst via de website. Kies bij het afrekenen voor de optie afhaal en betaal de bestelling digitaal (bijvoorbeeld via iDeal). U hoort van ons wanneer het pakket voor u klaar staat.

  • Voor 13:00 besteld, zelfde werkdag halen vanaf 16:00 (geopend tot 17:00)
  • Na 13:00 besteld, volgende werkdag na 12:00 afhalen




Bestellen vanuit een ander land in de EU (intracommunautaire levering)

Besteld u vanuit een ander land binnen de EU dan verleggen wij de BTW en ontvangt u een belastingvrije factuur volgens de ICL.




Bestellen via de webshop (aanrader!)

  • 1. Plaats uw producten in de digitale winkelwagen. Wanneer u ingelogd bent ziet u uw persoonlijke prijzen (Excl. BTW)
  • 2. Klik op het winkelwagentje rechts boven, controleer uw bestelling en ga door naar afrekenen.
  • 3. Nog geen account? Vul dan hier uw adresgegevens in en kies een verzendmethode (afhaal, standaard of express)
  • 4. Kies uw betaalmethode (Op rekening, Lease, IDEAL, Mistercash/Bancontact of directe bankoverschrijving) en rond de bestelling af, mits voor 16:00 besteld en betaald wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd.




Bestellen via de telefoon of e-mail

  • 1. Geef zo nauwkeurig mogelijk uw bestelling en klantgegevens door aan de sales afdeling. [email protected] of +31 (0) 318-502897
  • 2. Wij voeren uw bestelling in en sturen een orderbevestiging ter controle
  • 3. Na uw akkoord ontvangt u een betaallink om de bestelling te voldoen. Koopt u op rekening, dan wordt het pakket na akkoord verzonden.
To Top